logo
Populate the side area with widgets, images, navigation links and whatever else comes to your mind.
18 Northumberland Avenue, London, UK
(+44) 871.075.0336
ouroffice@vangard.com
Follow us
Metoder
Mejsels fokus ligger alltid i första hand på kundens problemställning och specifika behov, där vår målsättning alltid är att hitta en optimal lösning. Det kan handla om hur människor tar till sig och påverkas av information i reklam och media, eller hur man uppfattar och tilltalas av olika produkter och tjänster.
Fokusgrupper

Fokusgrupper gör vi ofta då det är viktigt att få insikt om målgruppens uppfattning om och attityder till en specifik produkt, tjänst, koncept eller liknande. Undersökningen är i huvudsak kvalitativ och ger möjlighet att få fram nya idéer och tankebanor samt hur målgruppen tänker och agerar. Sammantaget ger fokusgruppen ökad kunskap om målgruppens attityder, idégenerering samt spontana reaktioner i massor!

Mejsel har erfarenhet av att genomföra hundratals fokusgrupper genom åren, och har även utvecklat en egen hybrid-fokusgruppsmetod som i många fall förbättrar och konkretiserar underlagen från fokusgrupperna.

m

Kontakt

World Trade Center City Office
Klarabergsviadukten 70
Box 70396
107 24 Stockholm